6 Jan 2009

Jeg kryber langs tastaturet...

...fordi jeg er lidt flov over, hvor længe siden det er, siden jeg sidst har skrevet. Jeg har faktisk haft lyst til at skrive, siden Anonymous spurgte mig, om bloggen var hele nede eller hvad. Nej. Jo. Jeg ved det ikke! Først havde jeg tænkt mig at skrive, at nej, selvfølgelig var den ikke det. Så indså jeg, at jo, den var jo helt nede. Til sidst var der gået så lang tid, at det virkede pinligt at svare. Det er ligesom ikke en af bloggens genrekonventioner, at man kan være flere uger, endsige måneder om at svare.

Det er nu ellers ikke fordi, jeg mangler ting at skrive om. Så hvorfor skriver jeg så sjældent? Den bedste undskyldning, jeg kan komme på nu, er 1) Jeg er flov over så mange gange, jeg efterhånden har sagt, at nu skal jeg nok skrive to gange om ugen. Jeg tror ikke på dén slags forhold, hvor man slår op og så kommer sammen igen. Mit valg af ord viser, hvilken aldersgruppe, jeg mener dén slags opførsel hører sig til. Hvorfor skulle jeg så gøre det samme med min blog? 2) Da jeg skrev speciale, fik jeg masser af opmuntrende oplæg, men efterhånden som bloggen blev mere og mere...Hmm, ja, mere og mere hvad?!...blev der længere og længere mellem kommentarerne. Da selv Mr. Darcy holdt op med at kommentere, vidste jeg, at den var gal.

Så: Kan vi ikke lave en deal? Hvis jeg får 5 kommentarer på dette indlæg, er der stadig en håndfuld læsere derude, og så gider jeg godt skrive videre? No strings attached - jeg skal aldrig kræve kommentarer igen (før næste gang, jeg bliver suicidal).

Hvis vi fortsætter, kan I både få lov til at høre om, hvordan de udbyder retorik på mit gymnasium (yipiii!!!!), hvilket betyder, at de jo nok fastansætter mig (endnu mere yipiii!!!!!). I kan høre om, hvordan jeg i morgen skal holde kursus for både engelsk- og dansklærere på Frederiksborg Gymnasium (det bliver sjovt!), hvordan jeg netop har købt domænet sagprosa.dk (hvordan kan det stadig være ledigt?! - hjemmesiden er ikke lavet endnu, så jeg kan ikke linke dertil. Og jeg håber at få hjælp fra Gøgleren, som er mere end ferm til den slags. Nu må jeg hellere slutte i parentesen...), hvordan jeg på fredag skal holde valgfagsbazar og derfor skal vise retorik(eren) fra sin bedste side.

Alt dette får du for bare én kommentar.

9 comments:

Anonymous said...

Jeg skriver gerne en kommentar for at få alt det og mere til.
Jeg følger stadig dit RSS-feed, så om der er længe imellem gør ikke noget ... jeg hænger på.

cyclonebill said...

Også mig!

PS: Ville det tælle hvis du fik to kommentarer fra én person?

cyclonebill said...

Også mig!

PS: Ville det tælle hvis du fik to kommentarer fra én person?

Anonymous said...

Ja jeg har skam ventet i spænding på et indlæg de sidste par mdr., og det vil jeg forsætte med:)

knus 'Ingeniøren'

Fru Flindt Kreiner said...

Ja, ja, så er vi der næsten! Jeg vidste jo, at jeg kunne regne med dig, Fru Green - du er altid så rar med opmuntrende bemærkninger!

Og Cyclone Bill - det er en ære at få kommentarer fra en garvet blogger som dig. BTW: Dine kandiserede fennikelfrø ser rasende gode ud!

Anonymous: Aah, det er dig, min yndlingsingeniør! Det burde jeg jo egentlig have gættet... Sørme så!

Fru Flindt Kreiner said...

Hvis jeg bliver desperat, tæller to kommentarer fra én person som to - men ellers tror jeg, at jeg holder fast i antal kommmenterende.

Anonymous said...

Læst! Keep 'em coming and coming!

Anonymous said...

Behøver jeg overhovedet ytre mig?
Knus Mutti

Anonymous said...

l?rt en masse